Nattinatti


Mår illa ikväll, och fryser gör jag också ja inatt är det synd om mig. Ligger i alla fall i sängen och ska väl snart sova antar jag. Ännu en sen natt, men i morgon har jag turen att vara ledig lycka.


I morgon har jag planer på att sova lite längre för att sedan städa och fixa lite. Ja sen måste jag plugga, har ännu en tenta på gång snart :) . Hade som sagt en sluttenta idag, kändes bra när jag skrev det, och fick ihop några sidor. Är faktiskt glad att den kursen äntligen är avklarad , var inte mitt favorit ämne precis.



Jag hatar att ha dessa tankar inom mig, jag vill ju vara helt säker och inte känna mig otrygg när det gäller en del saker.

Nähe, om man skulle slå huvuder i väggen så man somnar

Jävla John blund som alltid kommer så sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0