Nigeria fallet

Min näsa rinner som nigeria fallet och jag har fått lite feber igen. Jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår vilket är bra. Min näsa är som rudolfs nos den är med andra ord KNALL röd . Har i alla fall varit duktig och gjort uppgifterna i etik och socialpsykratrin och skickat in dom. Blir hemma i morgon också, tänker inte göra samma misstag som jag har gjort innan gått till skolan och haft feber. Jag ska bli helt i balans innan jag går ut genom dörren, och jag hoppas jag mår bättre i morgon så jag kan gå till skolan på onsdag.

Har sugit på halstabletter hela dagen, men känner att det inte hjälper så mycket. Fick i mig lite mat idag pasta och kötbullar dock så var det smaklöst as hell . Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig och sen blir det sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0