Onsdag

Sitter nu och dricker kaffe, tog en paus från pluggandet. Har som sagt sluttenta idag , vi får väl se hur det går :) dock tror jag det kommer gå bra. Det är mycket självtänkade och mycket som är logiskt så jag ska nog ro i land.



Vart sent i natt igen, jag som alltid lovar mig själv, att i kväll ska jag lägga mig tidigt. Men jag fastade vid datorn och vid skolböckerna. När jag väl la huvudet på kudden , inte fan var jag trött då.



Det gör ont i mig pappa , att du väljer ett kylskåp framför dina egna barn. Det handlar inte om pengar om du nu tror det. Det handlar om att finnas där för sina barn, men det har du aldrig gjort. Du talar inte ens om när du är här nere och det får mig att känna att jag inte är något i dina ögon. Du sa till en bekant som du träffade på media makt, att du inte hade tid att träffa mig denna gången. Ni var bara här en snabbis " vilket jag tror ni ljuger om", ni skulle tydligen byta kylskåp och klippa gräset. Ja man tackar du väljer ett kylskåp och en gräsplätt framför dina egna barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0