onsdag

Fick en sådan snäll kommentar från min lärare igår
Emma du är ambitiös. en tjej som arbetar hårt och är mycket målinriktad
Såna här ord behöver alla höra ibland, nu kommer jag orka kämpa vidare
Ja inte för att jag är skoltrött ännu , men man blir så glad av att höra sånt.


Fick sätta på den jävla embla salven själv (bedövningsalva) är då fan inte lätt att göra på sig själv. Men efter mycket grova ord och hopp och skutt så lyckades jag med det också.


Ledig idag , efter mitt besök ska jag hem och plugga social omsorg.

snart har man prov i både omvårdnad och social omsorg , men det kommer gå bra
Det enda jag är lite orolig för är alla dessa sjukdomar man ska beskriva och så.
Alla i klassen har som sagt valt två sjukdomar, och så ska man komma på egna frågar till det.
Men det kommer gå bra, jag har tron på mig själv när det gäller skolan i alla fall "alltid något"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0