Seconhand

I love it
Hittade massa fint, två sjalar en tekanna ;) och gardiner
Köpte fika bröd  på ica också för apelsinkakan vart misslyckad haha:D
Nu har jag mamma här på besök , dryckit kaffe och ätit kakor!


Ikväll ska jag se på skräckfilm med fint sällskap :D




Ja och tankarna finns kvar, ett helvete
men jag försöker att inte tänka på det
Det är inte lätt när man heter Emma Ottosson


idiot, idiot, idiot yes iam stupid fuckface


För i morgon blir det fest :D
och jag ska bli full som en FÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRR
Köpt massa god dricka nu , ÖL ÖL , gott vin och cider :D
Hela kylen min är överfull av både det ena och det andra.

Ska man ut och göra busiga saker ikväll med Rickard?!
Han tjatar ,har gjort hela dagen, så jag ger mig helt enkelt nu
vi ska cykla ner till vattnet och elda korvar










Fick ett sms igår kväll
Stod följade  : Du hatar mig eller?
Svar till personen : Det blir lite svårt att hata någon som man inte vet vem det är.
men jag tror dock inte jag gör det, finns inte många jag hatar, utan jag tycker helt enkelt mindre om en del ;)
Jag antar att du syftar på ett av mina senaste sms, men hmm jag vet inte vem du är, men jag kan i alla fall lova att det inte är om dig jag skriver. Men tydligen har du mitt nr på något jävla konstigt sätt :S , och det bevisar ju bara att det inte är dig jag skriver om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0