SILENCE! I Kill You


SILENCE! I Kill You

Ångesten kramar,jag skriker
Men får inte fram ett ljud ,ångesten förlamar
Paralyserar,kväver mej
Jag vill ut men sitter fast




Tankspridda ögonblick
ligger övergivna på fönsterkarmen
dom ligger som en hinna
över ord som fastnat på stämbanden.


Stunden som nyss var vid fönsterkarmen
hängde som en trasig själ i ensligt hus utan syre.

 




No no jag ska inte tänka på något som inte kommer hända.

Det var då själva FAN , vad kan detta vara, vad är orsaken till alla dessa förvirrade tankar.
Åhhh om jag ändå kunde springa på min gata och snubbla och från ingenstans lyfter någon  stark jävel upp mig.
Ja jag kan faktiskt springa, men när det gäller att någon stark jävel ska lyfta upp mig, ja det kan jag se mig upp till lingonskogen om. Dessutom är jag rätt kräsen så det går nog ändå inte så bra, bad for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0