Spåkulan ljuger aldrig ?

Spåkulan säger: Du har mycket i görningen just nu och hinner knappt med dig själv.
Ge dig själv en välbehövlig paus och lägg kraven åt sidan några timmar.


Hmm ja detta kan nog vara mycket riktigt. För jag känner att jag inte hinner med mig själv ibland, har inte ens hunnit dricka mitt kaffe idag. Så nu står kaffet och kokar och mums vad det luktar gott måster jag be och få tala om. Skönt att det bara är två dagar kvar på praktiken, ska på ett sätt bli super skönt att komma tillbaka till skolan. Har ju redan fått veta att jag har blivit godkänt på praktiken, så det är ju alltid trevligt. Och vet ni vad, jag vill ha helg NU!!!!!!!


Ska dreggla nu gissa vilken film jag ska se :)

Dessa snyggingar är i alla fall med ;)



hmm min bror har blivit en eyy yoo mannen ;)

har har snaggat sig, och har bling bling.
Men jag älskar ju honom ändå fast han är en yoo mannen grabb nu =)
Han ser ju riktigt hård ut på bilden också, haha. Fast jag vet ju hur mjuk han är :)

Kommentarer
Postat av: Trondaida

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-08-24 @ 10:52:02
URL: http://trondaida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0