Spelar ingen större roll

Spelar ingen större roll
Satt och tänkte idag på restaurangen fyra kök, som liten sa jag fyra rum och kök. Ja jag satt där och tänkte när jag åt nachos. Jag känner mig elak, går inte att förklara och jag vill nog heller inte göra det. Höll på att få krupp på stan idag vilket väder frissan vart ju snygg av detta väder. Jag är nöjd med det jag köpte, men lite ångest har jag allt.



Jag blir så arg på folk som bara hör av sig när dom vill ha hjälp med något. Ja jag blir både arg och ledsen, du har inte hört av dig på 4veckor, och du pratar knappast med mig i vanliga fall "inte för att jag mår dåligt av det" Utan det jag blir arg av är att du bara hör av dig när du inte har koll på läget, jag hjälper inte dig denna gången.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0