Äkta vänskap behöver alla få känna



Nu kanske ni också vill veta historian hur jag och Maria blev vänner.

Vi gick på samma skola på Gymnasiet hon gick i klassen under mig. Jag vet inte varför men vi tyckte fan inte om varandra på den tiden. Det beror nog på att en av mina vänner hade varit tillsammans med kille som sedan Maria blev tillsammans med. Så under hela gymasiet gick vi och stirrade på varandra med hemska och otrevliga blickar. Sedan gick det en tid och jag fick jobb på det stället som jag fortfarande är på. Första dagen jag trillade in på jobbet, så gick jag och Maria nästan in i varandra vid ingången.


Min första tanke var åhh nej inte hon, och hon tänkte samma sak, inte den jävla människan ;). Fast tiden gick och jag och Maria kom närmare varandra. I dagens läge skulle jag fan inte kunna vara utan hennes vänskap. Hon är en äkta vän och vi har gjort mycket tillsammans, alla våra kollegor vet hur tajta vi;) . Hon är helt enkelt en vän som alla skulle ha, en vän man kan lita på i alla stunder.

Kommentarer
Postat av: Runarailin

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-29 @ 16:52:06
URL: http://runarailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0