Alla minns väl

Björnes Magasin det är så nostalgi.

Han var ju galen i pepparkakor, han åt inte russin kan sätta min fot på det!
I så fall började han göra det senare i sin karriär, för när jag var liten och kollade då åt han fan inte Russin.



Idag är det onsdag den 3/11 dagarna försvinner, shit det är inte alls långt kvar till flytten , och inte långt kvar till julafton heller. Men nu är det i alla fall den 3/11, jag sitter som vanligt och pimplar kaffe i köket. Ska in till stan senare för att gå en runda på bolaget, hoppas vädret blir bättre, kallt , grått och allmänt deppigt väder idag.


På fredag blir det utgång med Mia, vet inte vart vi tar vägen, men antar att det blir km först ;). Man börjar väl bli rätt känd där nu *host* . Det ska i alla fall bli roligt, hoppas kvällen bjuder på massa roliga saker och massa skratt.


Jaja, dags för lite mer kaffe, och lite plugg, klockan slår snart 07.00 uppe tidigt som sagt. Jag hoppas veckan går snabbt så att alla som har lov kan börja skolan haha. Nu var jag väl rätt elak. men det är ju på grund av att jag också vill ha lov. Men lov det finns inte i mitt liv, sist jag hade lov var fan på gymnasiet  alltså 2007.






Så vacker, så vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0