Sömnlösa jag.

Klockan slår snart 03.00 och jag ska upp vid 05.30 det känns underbart NOT!. Det snöar i natt , det är rätt vackert, så länge snön är vit så är den vacker. Ingen bra natt min kropp säger snart ifrån antar jag men jag kan verkligen inte somna i natt. Jag börjar ju bli van vid sådana nätter, men dom tre sista nätterna har jag faktiskt fått bra med sömn. Men så kommer en sådan här natt då jag verkligen inte kan somna, ja då blir man mer än galen.


Det har varit ett otäckt väder må jag säga ölandsbron har varit avstängd och det är översvämningar i hela kalmar län ja och och på andra ställen i vårat avlånga land . Det jag tycker minst om med snön är att man kan halka, och på grund av att jag är rätt klantig så kan jag halka rätt ofta. Men det har än så länge gått jätte bra.


I morgon kommer min lärare till min praktik, är inte så värst nervös, har ju fått beröm :) . Dessutom är min lärare Birger en snäll och bra lärare.


Jag är bajs stressad på tal om en annan sak, det gör så att jag får ont i magen, och ont i magen vill man inte ha. Inser att det inte är länge kvar till flytten och jag har inte börjat packa, och detta väder. Tänkt om det är jätte halt ute och jag kommer med en kartong och så halkar jag nej men fy det får bara inte hända.



Ska baka god chokladkaka och kanske muffins, ni är välkommna på god fika när jag flyttat in. Eller inte alla kanske ;) bara dom bästa. Ni får även dricka hur mycket kaffe ni vill, ta tre muffins och en stor bit av kakan. Nu var jag väl snäll, men jag är rätt snäll. Får jag alltid höra , Emma du är en gullig och snäll tjej bla bla och så vidare. Skulle bli ännu gladare om någon sa att jag var as tuff och sten coool värsta tuffa människan .




Ja man får sakna, och jag saknar, i min hemlighet saknar jag det massor, men det vet du inte om!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0