=) =/

Mötet på den nya chefen gick kanon bra, är verkligen super glad och kan nu se lite ljus på min vardag. Det kommer bli stressigt nu i alla fall denna vecka, har så sjukt mycket att göra och jag får sjukt ont i magen när jag tänker på det. Men det kommer att gå bra, vill bara att denna vecka ska gå fort så att jag kan släppa en del saker.


För övrigt vet jag inte hur jag mår, det är väl inte så bra om jag ska vara ärlig. Hatar att göra mamma orolig det enda jag vill är att må bra, men jag jobbar på det, och jag vet att jag kommer att lyckas med det också.


Min hals gör ont, och jag börjar nog få feber, lyckat NEJ första veckan på min praktik och jag mår skit och har sjukt mycket att göra, och sjukt mycket funderingar och dessa tankar gör så att jag ramlar ner i mörkret.


Måste plugga hela helgen, inte roligt men det är ett måste, vill inte hamna efter vill göra allt så det kan bli klart

Den bästa låt han har gjort enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0