...........


Kolla in skabbet hon är ju för jävla äcklig!


Jag ligger i soffan på en fredag, hade mer än gärna supit mig skit full och haft trevliga människor i min närhet nu. Fast synd och klaga, jag sitter i soffan med en påse chips och en flaska läsk och kollar på tv kanske är det bästa för mig just nu , när jag mår som jag gör. Har suttit och tänkt på varför jag ska ha en sådan otur när det gäller en massa saker. Ja jag lovade mig själv att jag inte skulle skriva en massa deppiga inlägg mera, men jag kan inte låta bli. Dessa funderingar jag har, det spelar ju för fan ingen roll att jag deppar ihop totalt, det är faktiskt inte värt det. Det enda jag vill just nu är att må bra, men rom byggdes ju inte på en dag , och det lär ju ta en tid innan jag kommer kunna känna mig pigg och kry igen. Och nej det beror inte på min förkylning, och vad det gäller vill jag heller inte tala om , inte skriva ut på bloggen i alla fall. Jag saknar Maria och vill bara prata med henne, jag vet att jag skulle må tusen gånger bättre .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0