Wahlbomsvägen

Det blir min nya adress den 16/12 jag längtar ihjäl mig . Flyttar in lagom till jul så ska göra riktigt jävla fint, tänkt vilken tur även jag kan ha ibland. Har alltid haft ett gott öga för stensö och nu har jag fått en lägenhet där det är nog det jag är mest glad över just nu. Ja sen är jag ju glad att jag fick träffa MARIA idag hon kramade nästan sönder mig tror allt hon har saknat mig en massa.

Nu sitter jag i alla fall i skolan, om lite mer än en timme så börjar jag min praktik. Försöker att skriva lite på min rapport, men ja det går inte så bra ;). Ska erkänna en sak, jag är rätt så trött på allt som har med skolan att göra. Men nu är det inte alls länge kvar, så man får bita sig i läppen och stå ut helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0