Godmorgon för helvete

Är typ död, med det vill jag säga att jag är trött som en galen nu, blä. Dricker kaffe och bläddrar i en tråkig tidning åhh vilken underbar morgon, eller inte. Kollade på efterlyst igår fast jag klarar inte av att se det, händer så mycket hemskt i dagens samhälle så man blir rent av rädd. Personer som lurar äldre människor, folk som misshandlar och folk som dödar, samhället är både sjukt och farligt .

Praktik idag, 08.00-15.00 min lärare kommer och besöker mig idag, det kommer gå bra. Efter praktiken ska jag hem och då ska jag börja med min rapport. Ja jag har sagt det ett antal gånger innan men aldrig blivit av , men nu måste jag göra det helt enkelt.


Ska börja packa lite smått ikväll också (om jag orkar ;) ) fast det tror jag nog att jag gör .

I morgon ska jag till vårdcentralen , ska vägas och ta ett blodprov. Provet ska dom ta för att se om jag har brist på något t ex järn osv. Få inte för er att jag har ätstörningar nu för så är inte fallet. Det är så att när jag var hos läkaren förra torsdagen tyckte min läkare att jag var för smal så han ville se hur mycket jag vägde och även vete min längd. Det här med sprutor *brrr* men det går fort vet ju mycket väl att det inte är farligt, dock är det ju aldrig skoj.

Ja i går var det en månad kvar till jul, har ingen julkänska precis, var några år sen jag hade det. Förra julen jobbade jag , det var mysigt, denna julen är jag ledig i alla fall vad jag vet just nu. 

Jag som alltid har varit ute i god tid när det gäller julklappar, men iår blir det sent, jag får smått panik bara jag tänker på det. Undrar vad jag kommer att få :D ett par skoj kanske :D haha. Nja ingen tycker jag behöver mer skor, har redan för mycket skor, men det där med skor. Skor är ju så jävla bra, annars hade man ju varit kall om sina fötter. Att ha massa skor är också bra, för då kan dom leka med varandra haha. Nu gick det för långt, och jag framstår väl som ännu mera knasig.


Idag ska jag äta soppa :-) mums på det.

Puss & smäll ♥ / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0