Godnatt då!


Sitter och lyssnar på Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm On Fire just nu känner jag mig bara sjukt nere. Och denna låten får mig att känna lite glädje. Fan den är så sjukt jävla fin och vacker, detta är en av dom bästa låtarna i världen om ni frågar mig. Den får mig att känna en inre ro, im on fire :)


Jaja jag är faktiskt sjukt trött nu och ska sova, i morgon ska jag sova länge, ska äta en bra frukost och bara njuta. Sen blir det utgång med Maria, Petra och jag skrev att vi skulle bringa glädje tillsammans på the rock :P.
Mia kommer senare under dagen i morgon, ska försöka att vänta med att dricka tills hon kommer haha :D .

Jag ska ha en röd klänning på mig ;) om ma nu kan kalla det för klänning!


Bilderna är från 2004


Just de min syster ska till London, nej jag är inte svartsjuk;)
Hon bor redan i ett vackert land Schweiz där kan man prata om vacker miljö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0