Grönt


Mums vilken man han var en gång i tiden, tyvärr är han ingen skönhet längre


Vill faktiskt ha den 18 nu så jag får träffa doktorn, jag orkar inte ha det så här längre. Han kommer väl säga att jag är störd och sen låsa in mig haha nej förlåt det var inte roligt. Men idag har jag ingen feber vilket är skönt, det är bara hostan som tar livet av mig, och är det inte hostan så är det alla dessa jävla tankar som jag inte vill ha.


Just de ringde i natt på min mobil jag vet mycket väl vem du är , antar att jag är din idol, men låt mig vara i fred, och att du ringer och hotar mig det är bara sjukt, en gång till och jag anmäler dig det är bara att välja

Kommentarer
Postat av: Pellerebecca

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-02-01 @ 12:26:46
URL: http://pellerebecca.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0