Här sitter jag i min ensamhet

Hemsk kväll/natt ni börjar väl tro att jag aldrig är glad. Så är det faktiskt inte, men under den senaste tiden har ja haft väldigt många jobbiga stunder. Tankar som har tagit över och gjort så att jag är sjukt ostabil. För tillfället känner jag mig både blind och naiv.


Men vad fan, jag får göra som alla andra gånger, bita mig i läppen och känna smaken av metall i käften. Just nu verkar ALLA andra glada och lyckliga ALLA utom lilla jag. Ja jag vet ju att jag har fel, jag vet mycket väl att det finns folk som mår dåligt, till och med sämre. Jag begär inte att ni ska tycka synd om mig, jag begär inte att ni ska lyssna på mig.

Och nu när detta blir ett deppig inlägg kan jag väl avsluta det i samma spår. Här om dagen satt jag och kollade på kort på min pappa. Fick en tanke, du har behandlat mig väldigt illa under alla åren, vad har jag gjort för att förtjäna det?. Hur tror du det känns? många säger att du skäms, hade jag också gjort om jag var i dina skor. Men vet du pappa, jag tänker inte gå runt och vara bitter hela livet jag vet ju att jag i grund och botten inte vinner något på det.


Det har hänt så mycket den sista tiden också, vet inte hur jag ska ta allt?!.
Men det värsta är ju just det att jag känner mig så sjukt blind och naiv när det gäller en del saker. Behöver inte gå in på det mycket mera, fast ska jag vara ärligt skulle jag bara vilja skriva ut alla mina tankar som jag har inom mig.

Tro det eller ej men det är både bra och jobbiga tankar.


Jag ska försöka att sätta lite ljus på denna bloggen i  morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0