Hey! Shut up.

Nu har jag kollat på 123 avsnitt under tiden jag har varit sjuk, och fy fan vilket dåligt slut det var . Fast det där med dåliga slut börjar man ju bli van vid. Klockan slår snart 02.00 och det ska bli skönt att lägga sig och sova. Men kommer nog bli svårt att somna på grund av min hosta, men glad att feber är borta.

Nu har jag kommit underfull med vissa saker och ja det är både bra och sorliga saker eller hur man vill beskriva .




Är galet glad att du finns vid min sida Maria



Jag förstår inte vad det är för lustigt folk som bor på mammas gata och nej jag menar inte alla. Men en kille tar priset, det är andra gången jag ser han cykla runt och skrika kukgubbe, gubbjävel far åt helvete gubbe. Jag har undrat vem gubben är som han är så arg på haha.




Nej jag har inte slagit i huvudet, men låten är ju så sjukt bra .Texten är full med känslor, det är såna här känslor som får tårar att falla från ens kinder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0