"Jag vet inte vad jag vill, men jag vet vad jag inte vill"

Nu är jag vaken, är rätt så pigg faktiskt, sitter och pimplar kaffe i min ensamhet. I dag är det som sagt fredag ska till vårdcentralen har tid vid 08.15. Ja och som jag skrev så är det inte så farligt som kanske många tror. Dom vill veta min längd och viket (min nya läkare tycker jag är för smal). Så ska dom ta blodprov på mig för att se om jag har brist på t ex järn osv.


Efter besöket på vårdcentralen ska jag in till skolan ett tag, hoppas på att träffa Maria. Sen ska jag ha praktik ikväll så det blir ingen utgång denna helgen heller. Nästa lördag blir det utgång, med Maria, sara och Christian kulturgala som sagt :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0