Kaffe ska vara svart som helvetet, starkt som döden och sött som kärleken.


Fin bild va ;)

Nu är man helt frisk, ja nästan bara näsan som jävlas med mig :/ men det går väl över det också. Dagen har varit bra men det är riktigt kallt ute nu. Fick både bli vantar och halsduk men det är rätt mysigt tycker jag. Ja och som sagt en månad kvar tills flytten, mycket som ska fixas byta adress mm. Och sen det tråkiga packa ner allt, ja det är aldrig roligt. Men när allt är på plats kan man njuta för fulla muggar.

Har ju planer på att ha fest på nyår men beror på , vet inte om jag får åka på och jobba. Men som det ser ut nu så blir det en liten fest. Igår kväll vart jag akut sugen på öl haha , hade dock ingen öl hemma .

Nu ska jag snart gå och sova, upp tidigt i morgon, sen ledig i två dagar .

Här får nu en låt med

Ritchie Valens

Erkänn han är jävligt snygg här

 

lite andra låtar som gör mig happy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0