Kalla jävla Sverige

:( Det är alldeles för kallt nu tycker jag, min kropp klarar inte av detta. Men det här med att mina fötter är som isbitar, ja jag får skylla mig själv :(. Valde helt fel skor , så i morgon ska jag ta ett par riktigt varma skor, har ju en hel del att välja i mellan :P.

Jag kanske är sen, men idag fick jag höra att man ska stoppa in en hackad vitlök om man har ont i örat. Tänk om det skulle fasta och inte komma loss. Hej jag heter Emma och jag har vitlök i örat, nej fy jag skulle aldrig testa och stoppa in en vitlök i örat.


:P Det är såna här stunder då jag är glad över att inte bo på Öland längre. Det är kaos på ön, tänkt vad beroende vi är av brofan.

:) sitter och väntar på mitt te som heter chai otroligt gott måste jag säga.
Denna Chai är ett ekologiskt svart te, Keemun smaksatt med kanel, kardemumma, kryddnejlika, ingefära och svartpeppar och naturlig arom från kanel och kardemumma. Allt ekologiskt odlat. MUMS


Nä nu ska jag sova


Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hellu:) hoppas allt är toppen! kika gärna in min reseblogg!



kram Sofie

2010-11-29 @ 22:32:20
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0