Ljudet av brandbilar

Detta kanske låter knas men jag hatar verkligen ljudet av brandbilar, det gäller även ambulans. Det är väl ingen som gillar ljudet men jag får typ panik av ljudet . Sitter i skolan nu , känns knas var ett bra tag sen jag var här just för att jag läser min sista kurs på distans. Men till saken när jag gick av bussen så kom 3 branbilar i en jävla fart och det där ljudet ja jag mår riktigt dåligt av det.

Är nog helt ensam på skolan för tillfället, eller det är jag och den tjocka vaktmästaren. Han kollade surt på mig när jag klev in. minns tt han även var vaktmästare på jenny när jag gick där. Jag har nog aldrig sett honom le eller skratta, jag tror faktiskt han är en riktigt sur gubbe som även är ogift.

När jag åkte in till skolan idag så fastade buss jävlen , han som körde vart skapligt förbannad (som om det skulle hjälpa). Han gasade och svärde . Jag tänkde ska du inte testa och backa bilen, efter någr minuter var han smart nog och kom på det. Och vet ni då lossnde bussen och han kunde köra vidare.

Näe nu ska jag gå till min praktik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0