Måndag

Måndag , jag har en rethosta som gör mig galen, men mår bättre så idag blir det praktik. Sitter för tillfället och dricker kaffe och kollar lite på tv. Går bara massa skit på tv just nu, men det gör det samma

Fast livet känns lite knas nu så vet även jag att det kommer att vända. Det handlar helt enkelt om att ha den rätta viljan. Ja och jag erkänner jag har svårt att tänka positivt, med tanken på att jag alltid snubblar över stenar.

och visst har jag tänkt som en tok under dom senaste dagarna,
fast det är okej, tror jag.

Ska snygga till mig snart genom att sminka mig lite, behövs verkligen nu när jag ser ut som ett spöke.



Ja jag har fått en helt annan bild när det gäller en del saker

jag är riktigt dum många gånger

men nu vet jag typ bättre antar jag!


Tjiiinh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0