Mordbrand på mammas gata

Ja ni läste rätt, skrev ju för ett tag sen att någon/några hade tänt eld på en barnvagn och igår hände det igen. I samma trapphus hade någon tänt eld på papper som var i trapphuset. Dom sa nyss på nyheterna att det klassas som mordbrand, visst är det lite läskigt, eller det är jävligt läskigt. Vad rör sig i folks huvuden nu förtiden?. Men det har ju varlit lite bråk på mammas gata, har sett en kille som cyklar på en cykel och skriker massa könsord och så vidare. Nu säger ju jag inte att det är han , men man börjar ju tänka och fundera om det har något med det och göra.

Jaha tisdag idag och jag är uppe med tuppen och är rätt pigg, och rätt glad också :D good. Idag ska jag fan börja med min rapport.


Jag längtar rätt så jävla mycket till den 16 december, för då ska jag hämta mina nyklar. Sen blir det att jobba kväll, sen kan jag börja flytta in :) . Visst har jag haft det bra den korta tiden som jag har fått bo hos min älskade mamma. Norrliden är inte så farligt som många tror ;) det är mer lungt på denna gata än den man bodde på i Borgholm. Folk har så mycket fördomar om Norrliden vilket gör mig förbannad, och visst att det kan hända en del här men det gör det väl överallt.


Vädret ute är inte så roligt, gör mig helt nere, är nog inte ensam om att tycka det. Var lite svårt att sova i natt det dundrade så mycket på grund av vinden. Men på något sätt var det mysigt :)


Sen till en helt annan sak, har fått en helt annan bild , ja och nu blir jag lite arg på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0