Raderade förra inlägget

Fråga mig inte varför, från ingen stanns kom bomben och nu är jag totalt i botten igen. Jag vet inte varför denna äckliga känsla bara kommer så där. Ser svart på nästan allt, jag är inte i balans helt enkelt jävla skit åt helvete.

Är ledig torsdag och fredag, ska till läkaren på torsdag. Det kostar 200 kronor jag hoppas verkligen det är en bra läkare. Jag har ingen större lust att gå dit men jag vet att kanske gör mig bättre. Och nej jag är inte sjuk, det beror på att jag inte sover ordentligt, att jag går ner i vikt osv, ja jag vill inte gå in för djupt på det. Men jag orkar inte gå runt och må dåligt, och ha denna jävla ångest  den äter upp mig. Allt händer på en och samma gång och jag är så sjukt ostabil just nu. Skönt att skolan snart är över har ingen motivation kvar alls inom det området. Två veckor kvar sen är det över.



Dessutom har jag tänkt på en sak vilka är ärliga och vilka  är falska drägg. Maria är en äkta vän, hon skulle aldrig hugga mig i ryggen. Vi är lika på många plan , hon finns där ja hon är en sådan vän som alla behöver. Men det här med tillit jag får allt mer och mer svårt för att lita på människor. Men kanske är det bra? ja vad fan vet jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0