Regn och bara regn

Regn och bara regn
Kan gömma mina tårar
Kan det komma nya vårar

Detta väder jag hatar det, ja då vill jag hellre ha snö, då blir det i alla fall lite mera ljus. Är sugen på att baka lussekatter, är ju som sagt första advent nu på söndag. Lussekatter och ett stort glas mjölk mums ♥




Just nu är jag skit trött, men jag ska fan inte somna, jag ska börja med min rapport snart. Sen kan jag krypa ner i soffan en stund och kolla på en film och dricka varm choklad :) . Dags att börja köpa julklappar snart, jag har inte gjort det ännu, och annars brukar jag vara tidig. Svårt sånt där, så är det varje år. Vet i alla fall vad jag ska köpa till mamma (: men dom andra jag ska köpa till är lite svårare dock.

Nästa vecka är det ett måste att kolla på halv åtta hos mig, är nämligen från Öland då, vart på Öland vet jag dock inte. Men det spelar ingen större roll ska i alla fall kolla på det.

För övrig känns dagen än så länge okej ja ni vet jag har ju haft ett par tunga dagar nu en tid, men jag jobbar på det. Jag vill inte gå in på det , det är rätt känsligt eller hur man ska säga. Det är för känsligt och för privat för att skriva ut här på bloggen. Ja jag vet att min blogg är till för att jag ska skriva om mitt liv, men det finns ju som sagt gränser . Men jag är öppen med att jag för tillfället inte mår så bra att jag simmar runt i ett mörk rum, men som sagt jag jobbar på det .

Har ont i mitt knä, det kommer och går, ibland kan det göra så ont att jag knappast kan gå, vad är felet?. Ryggen är dock bättre vilket är skönt, en tid trodde jag rent av att ryggen var helt sönder .


Nu är det inte länge kvar tills skolan slutar, blir att gå ut och äta middag med klasskompisarna, Det ska bli skoj vart vi ska äta är dock inte klart ännu, bara det är ett ställe med god mat så är jag nöjd. På tal om middag med klassen, de får mig att tänka på studentmiddagen med klassen 2007. Det var en trevlig stund, fast våran klass hade många konflikter så kunde vi ju göra det till en bra dag.

Likadant med studenten, en dag som jag då aldrig kommer att glömma. Skrek halsen av mig, Mia tappade bort sina slutbetyg och jag var allmänt borta ;) . Det var den 12 juni 2007 som man sprang ut och skrek och var allmänt galen, två dagar efter började jag jobba och jag fyllde även 20 år.

På tal om ålder. jag är 23 år, visst kan jag känna mig gammal, vilket jag även har sagt ibland. Folk tycker jag är larvig som säger det,  Ja jag vet ju att jag är ung men nojjig kan man väl ändå få vara ibland?!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0