skit

Vart lite smått glad när jag kom hem idag. Hade fått hem Sweden rock katalogen dregglar på massa snyggt där. Sen hade mamma köpt en fin ska till mig som jag kan ha i min lägenhet :) min mamma är bäst hon


Just det vart jävligt sent igår, vi gick i från Jonny vid 5 tiden. Mia och han spelade tvspel och jag låg typ och sov. Men det var roligt måste jag säga.


En del blir allt jobbiga när dom har för mycket alkohol i kroppen.

Själv hade jag väl en helt okej kväll, träffade både bra och dåligt folk igår. Somnade vid 6 tiden och vaknade vid  12 tiden gjorde kaffe till mig och mia.

Ikväll ska jag inte göra ett piss, kolla på en film och bara få vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0