Stressigt

Gick in på Marias blogg och såg att hon hade lagt in en bild på mig.
En bild som jag inte visste fanns haha, ser ju ut som hej kom och hjälp mig
Jag är otroligt bra på att göra mig ful på bilder ;)


Jag är stressad, och får ont i magen av sånt.
Jobbet ringde och väckte mig idag och frågade om jag kunde jobba ikväll
Jag tackade ja, sedan kom jag på att jag hade prov i morgon
Fick ringa min lärare och jag hon var så snäll att jag fick göra provet över helgen.

I morgon är det fredag, först ska jag på möte på jobbet, sen så kommer mia och det blir utgång.



Här har ni en låt, en låt som betyder rätt mycket för mig
Får mig att tänka på saker som får mig att må bra
Den är VACKER den är så JÄVLA VACKER

 

 

Jag har två låtar som jag vill ha på min begravning detta är en av dom

 

 

och detta är den andra


Kommentarer
Postat av: MR BRAVE

Du är då allt lika söt på varje bild jävel

Och med tanken på att jag kommenterar nu så är jag ingen idiot va;)

2010-11-04 @ 11:58:47
Postat av: Fia

Den första låten jag håller med underbart fin låt, den ska jag också ha på min begravning.

2010-11-04 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0