Upp och ner

Ta mig här ifrån, varför händer allt på en och samma gång, varför har jag ingen lust med något längre?
Vill bara bli klar med skolan, för nu är jag trött på skiten, men det finns en sak jag är mer trött på, är så jävla trött på mig själv så jag mår rent av illa.
Idag ska jag i alla fall ha möte med min nya chef, lite nervös är man, eller jag är skit nervös.
Fast det kommer gå bra, efter mötet hem en snabbis, sen ska jag till min apu och hälsa på .
Och mamma du behöver inte vara orolig för mig, jag överlever, har jag alltid gjort =).

Monday morning
Kommer vara mycket dessa fyra veckor så kommer inte vara så aktiv på bloggen skolan  slut den 10 december. Sen flytt den 16  fullt upp med andra ord, men då har jag andra saker i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0