Godnatt

Rainy



Genom att tänka någorlunda positivt så kommer jag i och för sig inte undan smällarna i livet. Men då behöver det i alla fall inte göra lika ont samt göra livet surt än nödvändigt.


Bara för att jag ser hinder betyder inte det att saker är omöjliga, bara att det kräver mer av min kreativitet.
Allt går att ordna, det trixa är att föstå HUR


Ibland kan det till och med vara bättra att bara göra för att lära sig hur man INTE ska göra.

  • Som Tomas Edison ungefär sa i en tidig intervju om sin nya uppfinning Glödlampan
    " Jag misslyckades inte 99 gånger med att uppfinna glödlampan, jag upptäckte i stället 99 olika sätt hur man inte ska göra en glödlampa


Godnatt!

 


 

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0