När mina konstiga & knäppa tankar kommer...

Det finns dagar då jag tänker på dom mest korkade sakerna. Eller är dom egentligen så korkade som jag tror, när jag tänker efter tror jag faktiskt det är många som har tänkt på detta. T ex varför målar man äggen vid påsk och varför klär man buskar med en massa fjädrar?!.


Nåväl dagen har varit okej, inte för att jag gjort så mycket. Plockat och donat och tagit en promenad vid vattnet med en glass i handen. Sedan kom mamma och börje och lämnade mina pärmar, och jag följde med hem till mamma en stund. Ätit gott och tagit en och annan kopp kaffe härligt , härligt.


Just det,
jag har nog inte berättat en sak. Här om dagen var jag inne i en affär då plötsligt en kvinna kom fram med en tröja till mig. Sedan sa hon denna skulle passa dig du är både lång och smal. Hela grejen är rätt roligt, får ju alltid höra att jag är smal, men att jag skulle vara lång det får jag då aldrig göra


En annan sak som inte har med påsken och göra är alla dessa killar som inte fattar vad ett NEJ betyder. Jag behöver inte gå ut med namn men jag har då allt fått en mycket jobbig människa efter mig. Jag vet att han bara vill väl, men efter allt hans tjat och mina NEJ borde han fatta att jag inte är intresserad av honom. Jag antar att han inte kan ta ett nej eller så är han så pass trög att han inte fattar vad ett nej betyder!


Bjuder på en vårbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0