Emma skriver av sig

Det är otäckt och se hur en del persner bara kan ändra sin "personliget" och åsikter bara så där. Självklar så syftar jag på en person som jag känner väldigt bra.
Han har alltid hatat människor som trycker ner andra, därför kan jag inte förstå hur denna människa nu umgås med personer som tycker det är roligt och göra andra illa. Vid ett flertal tillfällen har han talat om att dom är omogna och att han aldrig skulle umgås med dessa människor. Då kan jag helt enkelt inte förstå att han kan umgås med dom nu?. Det kanske beror på att hans äkta vänner ha trötnat på honom eller så är han så pass ensam att han inte vet vem han ska vända sig till. Denna kille som jag alltid ha tyckt varit snäll och hjälpsam mot andra, helst plötsligt är han lika kall som dom andra personerna. Han som var så bra på att utrycka sig i ord har nu gått över till ett så kallat ovårdat spårk där han svär och använder omogna ord. Kanske gör han det för att passa in i den så kallade gruppen. Han som innan sa att han inte tyckte om tjejer som var barnsliga så kallade fjortisar. Nu umgås han med sådana tjejer  Tjejer som är 6-7 år  yngre och han är 24.jag förstår helt enkelt inte hur han tänker och tycker. Att man från ena stunden tycker så och rätt som det är så tycker han inte det.  Visst att man kan ändra en uppfattning om något, men han har haft såna starka åsikter om en del saker och det är just det som får mig att fundra. Kan man verkligen bli så desperat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0