Ikväll såg jag både en Tomte och häxa på cykel.

Det är aldrig roligt och betala massa räkningar men nu har jag betalat alla. Det är ju ändå rätt skönt när det är gjort fast det svider på kontot, men som sagt ingeting är gratis här i livet.



Kom hem för en stund sen, varit hos mamma ikväll. Lika mysigt som vanligt och visst är jag en mammgris och det står jag för också. På väg hem såg jag både en tomte och en häxa på cykel sånt ser man inte varje dag. Men det är precis som den där visan, och julen varar påska. I alla fall ska koka lite te, göra en smörgås eller två och sedan kasta mig i sängen.


Blir väldigt mycket påskmat dessa dagar, både på jobbet och hemma, All denna mat och folk blir som galna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0