Tutti Frutti

Det börjar bli jobbigt och jag börjar bli trött, på att en del tar mig för givet.
Svårt och förklara men det känns som om många drar i min samtidigt




Ett besök av Sebastian skulle få mig att må bra, det känner jag och jag vet det så väl också
Den där Sebastian som alltid har varit mina tankar. Den där Sebastian som slår många killar
med hästlängder.


Så sjukt mycket nostalgi , får mig att bli lite så där barnsligt glad
Hanson – Thinking Of You


Det här med att hitta den rätta, jag börjar bli trött. Man ska tydligen kyssa många falska grodor innan man hittar den där äkta grodon.  Och vart finns den där äkta grodan, jag antar att han kommer en vacker dag. Och det är väl som min mamma och min vän Fredrik säger
jag låter inte dom bra killarna komma nära mig. Låter alltid dom stygga komma nära, men nu ska jag skärpa mig. Från och med nu kommer jag bli väldigt försiktig och va så säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0