Fredag

Gahh det är inte klokt att det finns sådana äckliga människor. Människor som verkligen gör allt för att förstöra, sabba och trycka ner någon annan. Är det verkligen någon som gillas sådana människor? nej skulle inte tro det. .

Jag hatar och vara förkyld speciellt på sommaren, tar en sådan tid innan man bli helt fri i från den. Svetten rinner och man känner sig som världens äckligaste människa ja ni fattar nog!.



Jag är så trött på att jaga efter
kärleken, eller jaga kanske är fel ord, det jag vill säga är ju egentligen : Jag vill också bli kär och lycklig. Och jag är trött på att hela tiden springa på fel slags killar, det vill säga killar som inte är mycket att hänga i granen.


Nåväl utgång
på lördag med victoria, sen ska jag träffa chrtistian en stund ute, han ville prata om något :S gör mig lite nervös :S tänkt om jag har varit jätte elak :O haha. Nej men visst blir man nyfiken men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det är något. Utan att det är hans sätt och visa : Emma jag vill träffa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0