give me everything!

Igår satt jag och tänkte på många människor jag har träffat genom livet, en del av dessa har försvunnit och en del har stannat. En del av dom som har försvunnit har skapat sår för visst har det varit så där små jobbigt, fast om sanningen ska fram så var det nog det bästa.


Jag vet inte om jag ska säga  några namn, kanske ska låta bli. Det beror på vad man tycker ordet försvinna innebär. Och när jag ska skriva så kan det bli så där knasigt, så hmm? hur ska jag börja?!


  • Det finns personer jag umgicks med jätte mycket förut, och som man nu bara träffar ute och pratar med en kort stund.
  • Sen finns det personer man umgicks med förut som man inte ens hälsar på längre? (tråkigt) men man insåg väl att man var för olika helt enkelt.


    En sak vet jag och det är att jag har dom bästa vännerna man kan ha nu. Som jag alltid säger en vän finns alltid där vad som än händer.


    Ikväll blir det en runda på stan NYKTER ;D ja ni hörde , haha låter illa kanske?. Det kanske låter att varje gång jag är ledig så dricker så dricker jag men så är inte fallet.




kyss kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0