Godmorgon fredag!

Band som Kent och Guns n Roses (orginal bandet ) såklart Tack, TACK all min kärlek till er.


Att jag är smått kär i Axl Roses ja när han var ung såklart är väl ingen nyhet för dom som känner mig.
Och att jag tycker att Slash är så där mystisk sexig är väl ingen nyhet det heller.

Det är ju bara att kolla på denna bilden så får jag ett vakum genom hela min kropp!
Det där med vakum är det nog bara Maria som fattar (om hon minns det ) från förra sommaren.!

Känner mig så där smått larvig men vi har väl alla varit där :D:D.



Ledig lördag och söndag!
Vad ska man hitta på?
Köpa ett par nya skor, en ny dress eller bara vara hemma?!?!
Sugen på utgång men vet själv att jag behöver vila (haha)



Alltid skoj och roligt och kolla tillbaka på inlägg från förr!
http://feelthefear.blogg.se/2011/february/


hmmm http://dayviews.com/#!/jaggillarkakor/
Passade på att lägga in lite nytt är typ aldrig inne haha men men nu slipper jag tjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0