om lördagen

Den var bra, satt hemma hos Victoria och hennes mamma och drack gott och lyssnade på 8tals musik. Underbara människor är dom underbara kollegor också. Sedan drog jag och Victoria till Vallen haha vi hade lust och dansa men ingen bra musik som föll oss i smaken kanske var en eller två låtar. Sedan drog vi till olareys skulle träffa Christian och hans bror där. Sprang runt men såg ingen av dom sen hittade Christian mig, tappade bort victoria, hon hamnade i bråk med två fittor :/ önskar att jag hade varit där då. Så hängde med christian och markus resten av kvällen. Sedan sov bröderna över hos mig, jag har nog inte skrattat så mycket på år och dar känns det som. Fina och trevliga grabbar måste jag säga att dom är



Här har ni bröderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0