say what!?

Passet på jobbet gick på som bara fanken, men hade ju lyckan att ha passet 08.00-13.00. Jobbade med mina kära kollegor Helena och Mattias. Var så äckligt varmt idag på jobbet så jag trodde ett tag att jag skulle trilla ihop. Efter jobbet hämtade mamma och Börje upp mig, och vi åkta till maxi. Köpte mat, naglack och en mascara , blir alltid något extra som man inte har planerat att köpa.


Idag kom lönen =) så nu är kontot fullt med pengar, men här ska sparas, har slösat en del nu i sommar ;) men det är helt okej och jag är nog inte ensam om att ha slösat lite på saker som kläder, skor , smink och alkohol.


Nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma, har fått i mig en kopp kaffe och även målat mina naglar med en snygg
blå färg :-). Ska hem senare ikväll och röja lite har massa kläder och så på golvet. Sen ikväll ska jag se filmen allt för min syster som jag fick låna av min kollega Linda.

I morgon är det fredag har längtat som en tok efter den dagen. Då kommer min kära vän Mia till mig, det är så tråkigt att vi ska bo så långt ifrån varandra. Blir harrys på kvällen men jag ska göra ett besök på the rock också är ju på tiden. The rock har ju varit stängt hela sommaren, eller dom har haft en klubb i Borgholm.



Ska slänga mig i mammas soffa och kolla på tv, sova en stund. Ja för det är helt okej med tanke på att jag är ledig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0