tankar

Jag har en konstig känsla i min kropp, det känns inte bra. Det känns inte bra alls, gör väl inte saken bättre när jag ligger och tänker när jag mest av allt borde sova -^^-  äch det går över, jag vet att det gör det.


Dagen på jobbet gick fort, sen hem en snabbis och hämta Marias paket, hon flyttar i morgon ;/ självklart är jag glad för hennes skull hon ska få göra något som hon tycker om .


jag älskar dig ♥



Satt och tänkte på en sak förut jösses vad många som är kära, blir kära ja ni fattar. JAG VILL också ni fattar nog inte längtat efter att ha någon att tycka om, det var alldeles för längesen det känns. Jag vill ha någon att krama, pussas ja ni fattar behöver väl inte förklara mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0