Dear diary

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det står stilla i min skalle. Det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu heller . Jag jobbar, är med vänner, blir ju en del utgångar med. Men jag vill att det ska hända något, något som inte händer varje dag (förstår ni) jag hoppas ni förstår vad jag menar . Sen har jag ju ingen man att skriva om heller, jag vill också vara kär och lycklig. Och jag vet ju att det finns någon man för mig också, men ibland får jag för mig att alla är kära och lyckliga alla utom jag.

Ja jag vet ju att det inte är sant, det finns säkert många som har samma tankar som mig, Och det finns säkert dom som har haft samma otur som mig när det gäller kärlek. Nu får ni inte tro att jag bara har haft otur för det har jag inte haft. Fast nu är jag trött på att springa på the badboy om ni fattar. Ja för just nu känns det som att jag under en lång tid bara hittar fel hela tiden. Vilket gör mig l rädd,  man ska inte dra alla killar över en och samma kant jag vet. Men jag är ju mer försiktig eller hur man ska säga, jag vill inte bli mer sårad och ledsen de gör lika ont varje gång det händer. Men man får inte tappa hoppet eller hur? och det har jag ju inte gjort heller. Det är bara så att jag är mer försiktig som sagt, för det här med att bli sårad det har jag liksom fått nog av.


Ja ja börjar jobba vid 08.00 och jobbar till 14,00. Jag bara jobbar och jobbar men det är ju bra. Tycker ju om mitt jobb, underbara kollegor och fina och goa boende. Så ja jag är en lyckans ost när det gäller mitt jobb. Om några år ska jag studera vidare, (men jag vet inte till vad ännu) jag är sugen på mycket. Men just nu är jag inte sugen på att plugga alls. Jag ska jobba i några år sen får vi se vart jag är i livet när det är dags för att studera igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0