Emma berättar

Fick en fråga via mail där en person frågade när jag blev sårad sist
snäll som jag är så ska jag berätta om det, men inga namn skriver jag ut
Men personen jag skriver om kommer förstå på en gång att det är honom jag skriver om



I slutet av 2010 tror det var  i slutet av augusti om jag inte minns fel . Har nämligen försökt att förtränga hela historian. Var ute med två vänner vi var på km som vi brukar hänga på i början av kvällen. vi satt oss vid ett bord, och vid bordet bredvid satt det ett gäng med killar. Efter en stund satte vi oss med dom, och jag fick en rätt bra kontakt med en av killarna. Jag tyckte han hade det där extra dessutom hade han långt hår och det tycker jag är fint på en del killar och det passade honom också. Vi valde att gå in och röka han och jag, vi var både onyktra och kanske var vi lite kramgoa eller hur man ska säga. Vi kysstes i alla fal där inne, sedan berättade han efter eller var det hans vän? att han hade ett förhållande. Ett öppet förhållande som han sa, men jag blev ändå lite chockad eller hur man ska säga. Så vi valde att gå till en annan krog. Några dagar efter så ville jag leta upp denna kille och då hittade jag honom på facebook. (På facebook kan man nästan hitta allt och alla) och jag hittade honom och skickade en vänförfrågan.


Sedan fick jag se att han var singel (på facebook får man också veta allt
) jag tänkte inte så mycket mer på det. Sedan började vi skriva smått till varandra och även byta msn. Vi valde att ses ute igen och det gjorde vi, han var charmig och mjuk vilket jag älskar när det gäller killar. Kvällen slutade med att jag sov hemma hos honom.


Och mina tankar då var ja jag vet inte riktigt vad jag tänkte
han hade ju just blivit singel och bjöd hem en tjej på en gång. Efter den gången började vi träffas lite då och då och tro mig jag försökte att inte få känslor för denna kille. Ena sekunden så tyckte jag att allt var fel, att vi träffades men andra sekunden så kände jag mig levande igen, ja för han fick mig att må bra.


Men sen vet jag inte riktigt vad som hände, helt plötsligt kändes de fel hela grejen kändes fel, på grund av att jag nu insåg att jag hade fått känslor för honom. Det roliga är att när jag var med honom kändes det bra men sen när vi inte var med varandra kändes de fel på något sätt. Det var ju inte så att jag ångrar det hela, utan det var bara en magkänsla som jag hade. Jag trodde att han var med mig för att komma över sitt ex, och nu inser jag att min magkänsla hade rätt.


En dag slutade han höra av sig, och då visste jag. Och då hade jag inte ens berättat hur kan kände för honom . Sen en kväll var jag ute med en kompis och då skickade han sms att han hade sett mig, och då tänkte jag varför kom han då inte fram och hälsade. Och då visste jag redan, han behövde inte tala om det för jag visste. Men jag valde att berätta hur jag kände för honom. Dagen efter så träffades vi och skulle prata om det, hmm det blev stelt och en jävla tystand och jag ville bara gå därifrån. Och jag inser nu att det han sa då var smörja för att skydda sig själv.


Var det en vecka eller kanske en dag efter detta samtal ? så var han tillsammans med sitt ex igen. Och då fattade jag att han hade haft mig som en slags "leksak" för att komma över henne. Sen när hon kom tillbaka så kastade han bort mig som en jävla leksak. Ja för så kände jag utnyttjad till max och det gjorde så jävla ont. Ont att han inte sa det när vi pratade med varandra det var fittigt gjort av honom


Hur känner jag nu?
Jag känner inte något för honom, och jag ångrar faktiskt inte något av det vi gjorde. Fast han sårade mig och jag var helt förstörd i flera dagar så kan jag inte hata honom.


Jag minns en sak som jag ångrar som jag sa till honom
Jag sa att han var en Man
Men jag tar tillbaka det

En man är ärlig och det var aldrig han!



Här har ni en låt med en bra text , den har inget med det jag har berättat.
Fast några ord är klockrena


Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd








Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet vem du menar :). Ett bra inlägg jag menar det var inte bittert utan kloka ord

2011-01-18 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0