Frågor

Kan andra så kan även jag!




1
Ditt längsta förhållande och med vem? : Fredrik och vi var tillsammans i tre år
2 Varför tog det slut? : Fanns lite olika orsaker, för det första så bråkade vi rätt mycket den sista tiden. Sen insåg både jag och Fredrik att vi kanske var lite för olika varande.
3 Går du på någon medicin? : Ja det gör jag Atarax mot min ångest, och setralin teva Antidepressiva läkemedel. Dom funkar rätt bra för min del. Nu tror ni väl att jag är helt galen och till och med störd, men så är inte fallet;)
5 Blir du lätt kär? : Hmm det beror på faktiskt, men jag har nog rätt svårt. Jag har liksom tappat hoppet om att det finns riktiga män i världen. Här i kalmar är det i alla fall bevisat att det inte finns så många som man kan kalla män ;).
6 Har du haft sex? Ja det har jag
7 Med hur många ? : Min ensak
8 Ångrar du någon? : Ja det gör jag
9 Har du haft sex med någon som är fem år äldre än dig? : Ja
10 Någon som är 2 år yngre : Ja det också
11 Finns det någon kille som gjort starkt intryck på dig och som du aldrig kommer glömma? : Ja Sebastian!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0