God morgon världen

Vilken underbar dag? nej det kan jag inte skriva. För idag är jag segare än vanlig och inte ens kaffe hjälper mig. Ont i halsen har jag också, så varje gång jag sväljer så känns det som att jag sväljer rakblad. Inte för att jag har testat och göra så men det är ett uttryck man använder tror jag?


Börjar jobba vid 08.00 igen, denna månaden har jag mest dagpass helt okej tycker jag. Men det är otroligt jobbigt att gå upp så tidigt. Men upp kommer jag sen om jag är pigg eller trött är ju en annan femma dock.



Var på ikea här om dagen igen, köpte ett litet bord som jag kan ha vid sängen. Sen två rätt höga lampor som ska stå i mitt enorma fönster. Nya gardiner och en sak som jag inte vet namnet på , den ska i alla fall stå vid sängen , man kan dra för den så man inte ser sängen förstår ni? haha .

I morgon ska jag städa ut julen i alla fall , sen försökta ta upp en taklampa till. Men jag når inte upp och jag vågar inte stå på mina barstolar :P.


Jag tror en av mina grannar har problem med sin hörsel, eller så är det jag som har bra hösel. Hörde i alla fall hans tv väldigt tydligt igår. man kunde nästan tro att han kollade på tv i samma rum so mig.


Efter mitt pass ska jag köpa mjölk sen ska jag hem igen, fixa lite. Komma på vad jag ska äta i morgon när jag är ledig. Och städa ut julen som jag skrev innan, inte för att jag har så mycket. Ska nog köpa en ny tv också hade jag tänkt, fick ju ta mammas som hon hade innan hon köpte sin nya. Den är väl inte världens snyggaste men den funkar och jag kollar dock inte så mycket på tv heller. Men vi får se hur jag gör kanske väntar ett tag innan jag köper en ny tv.


De snöar ute elle så är de snö som trillar från taket, låt oss hoppas att det är det sista jag skrev. Jag vill inte ha mera snö. Nu får varma vinder komma , de gör mig varm höhö?


Jag satt och kollade runt igår på facebook, så kom jag och tänka på 2010. Saker jag gjort personer jag lärt känna. En del har varit goda andra orda, men ja jag tänker inte skriva vilka jag menar. Det känns lite för mycket om jag skulle skriva ut vilka jag tycker är goda och onda!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0