Godmorgon

Igår kväll måste jag ha varit övertrött när jag ställde min klocka. I stället för att ställa den på 06.30 så ställer jag den på 05.00 vet inte vad jag hade mina tankar när jag ställde klockan.

Dom håller fortfarandra på att renovera i området där jag bor, och igår hade jag fått en lapp att dom skulle fixa mina fönster ja man tackar så mycket. Hoppas dom inte kommer för tidigt för sist så hade jag inte hört att det ringde på dörren. Sedan vaknad wjag av att en kille står i hallen och ropar hallå och ler stort. Och där låg jag i sängen helt ny vaken mindre roligt. Sen när han var klar så sa han att det skulle komma en till och fixa något annat, så fort han hade gått utanför dörren gick jag upp tog på mig kläder lagom tills den andra kom. Ehm de där kan misstolkas haha nej men dom var i alla fall trevliga och sociala .

I morgon är jag inte hemma när dom kommer kom jag på, ska iväg till min psykolog sen ska jag jobba kväll. Just det en person tycker jag är konstig som går till en psykolog . De får mig att tänka, varför är man konstig när man söker hjälp för att man mår dåligt? det är väl bara bra och starkt gjort eller?. Ni får inte tro något jätte hemskt , men jag är inte redo att skriva ut allt i min blogg. Men en dag ska jag förklara allt för er .




Ska snart ge mig ut i snön och gå den korta promenaden till jobbet. Det är härligt att vara ute och gå, det ger mig en intre ro och jag kan slappna av på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0