Godmorgon Fredag

Jag har nyss vaknat och sitter och dricker lite kaffe, ute är det jätte mörkt, ja man blir nästan mörkrädd . Idag börjar jag jobba vid 08.00 och går till 14.00. Satt och pratade med min kollega Marlene igår om arbetskläder , så kom vi in på oss som inte är fast anställda och arbetskläder. Marlene och dom andra har ju fått beställa kläder och vi andra som inte är fast anställda har ju fått ta egna kläder . Det har väl inte varit någon större fara för min del men dock tycker jag att det inte är helt rätt. Så då sa Marlene att jag kunde få en av hennes tröjor, erbjöd mig att ge en slant men det kom inte på frågan sa hon  hon är för snäll Tack Marlene.


Som sagt Fredag idag och jag är glad, jag är inte bara ledig utan min fina vän Mia kommer idag också. Sist vi sågs var förra året i november tror jag. Alltså alldeles för länge sen, hon bor ju i Karlskrona nu och det är ju en bit. Och sen jobbar ju jag mycket och hon går i skolan, så det har inte funnits så mycket tid. Men denna fredag är bara våran och vi ska ha skoj.


Just det i morgon ska jag på Bio med mamma och Börje, änglargård 3 .

Kommentarer
Postat av: Helena

ja, ni borde också få beställa egentligen! :)

2011-01-21 @ 15:06:27
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0