Hej från en trött och ledsen Emma

Vaknade med ett ryck i natt hade en konstig dröm, som fick mig att skratta mitt i natten.

Drömde att jag var i Egypten, min pappa hade lovat bort mig till en man, Och som tack så fick han 80 kameler, hur ska man tolka denna dröm?. Under en längre tid har jag inte kommit ihåg vad jag har haft för drömmar under natten. Men dom sista dagarna har jag gjort det, och den ena drömmen har varit konstigare än den andra.




Satt och bläddrade i en bok hur man tolkar drömmar, står  t ex vad det betyder om man har en dröm och det är en båt med i ens dröm. En rätt intressant bok, men sen är frågan om man ska ta allt på allvar som står i boken.


I brist på annat så gör jag som alla andra, slänger in massa frågor och svarar på dom


OM DIG
Namn
- Emma Ingela Johanna Ottosson
Bor - Kalmar på Stensö
Syskon - 1 helsyster , en halvbror och en halvsyster
Ålder - 23 än så länge
Född - Örebros BB 1987
Ögonfärg - Blågröna
längd : 1,58
Sko storlek: 37-39 beroende på skor
Höger eller vänsterhänt:
högerhänd
Stjärntecken: tvilling
Hårfärg: svart
Födelseort: Örebros BB

DAGENS..
Låt:
hmm bra fråga vet inte
Saknad: efter äkta kärlek (tror jag)
Kläder - jobbarkläder
Smink - bara lite
Underkläder - svarta
Mat - börjar med frukost på jobbet såklart
Köp - mjölk
Göra sen - Gå till jobbet
Godis - skumtomtar :)
Pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp-
jBrukar inte göra det så ofta men har hänt och då har det varit helt okej
Tycker du om godis - Är ingen godisälskare kan vara gott i bland
Hur många gånger i veckan äter du godis - kan ta flera veckor innan jag äter godis
Äter du oftast nyttig mat - jadå tror jag i alla fall
Tycker du att du själv är söt/snygg - klagar inte å skryter inte
Du ger mycket komplimanger till andra - beror på
Är du nöjd med ditt förnamn - jadå ett jävligt vanligt namn, men jag ser ut som en Emma =)
Du tycker att du själv är smart -ja på det jag är bra på :)
Vad är det sämsta hos dig - Mitt tålamod
Vad är det bästa hos dig - att jag ställer upp om jag kan
Har du bra självförtroende - blivit bättre
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på
Du tycker om att vara med tjejer - nej jag gillar MÄN
Känner du dina grannar - jMed tanken på att jag inte har bott i lägenheten i en månad en så känner jag dom inte så bra ännu
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vita
Äger du några Björn Borg kalsonger - nej men hotpants (stavas de så haha)
Gillar du skolan - Ja man lär ju sig saker ;) men just nu är jag glad att skolan är över. Men har planer på att studera vidare senare
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - hmm
sporter/aktiviteter har du gått i -hmm från början,gymnastik,fotboll,luftgevärsskytte.bandy ja tror det var allt
Har du några tatueringar - näe
Tycker du om djur - Jadå

BRUKAR DU...
Sova -
ja
Ta mediciner du inte borde ta - inte borde ta enligt vem?
Röka - ja
Snusa - näe
Skada dig - inte direkt
Klä dig i svart - ja
Hata folk - Jag hatar ingen, men tycker mindre om en del =)
Lita på folk - ja om dom förtjänar det,sen e jag lite väl godtrogen ibland å får det kastat i ansiktet senare
Skada dig med flit - näe
Drömma mardrömmar - händer väl
Gå i skolan - har slutat skolan
Ljuga - vita lögner som e oskyldiga..ja men inte annars
Vilja dö - både ja å nej

NÄR...
Åt du senast -
igår
Läste du ut en bok senast - igår
Köpte du något senast - igår
Svor du senast - inatt
Sjöng du senast - alldeles nyss när jag gjorde kaffe
Klagade du senast - igår på ikea
Klantade du dig senast - hmm

HAR DU...
För många vänner -
har dom bästa
Någon annan psykisk sjukdom? har stunder då jag hamnar i
Depression  och ångest
skadat någon? beror på vad man menar med skada
Färgat håret - ja
Några piercnings - ja
Några tatueringar -näe
Egen dator - Jaaaa
Gjort bort dig rejält - massa ggr

ÄR DU...
Snäll -
ja d tror jag väl att jag oftast är
Snygg - folk har sagt det så jag antar det ;)
Söt - fsamma svar som frågan innan
Kär - nä inte direkt men vill bli
Kort - Ja  jag är bara 1.58
Klantig - ja om ja e extremt trött är jag fruktansvärt klantig
Romantisk - Kan vara




Dricker morgonkaffe och ska jobba vid 08.00 till 15.30




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0