Jag vet

vad jag önskar mig när jag fyller år en superhjälte


Ligger här i sängen och kan inte sova, det beror på alla jävla tankar. Det kryper i hela kroppen för tillfället och jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova.

Annars har dagen varit helt okej, har jobbat kväll idag på jobbet. Såg tre rådjur på hemvägen har kommit på att det är vackra djur fast dom skrämmer livet av mig


Fast de rådjuret som har slagit alla rekod är det rådjuret som jag och Sebastian träffade på. Inte alla rådjur som kan flyga men de kunde detta rådjur.
Sen får ni faktiskt tro vad ni vill men jag och Sebastian vet


Inatt drömde jag att mamma gjorde slut med sin kille börje bara för att mamma inte tyckte korven han gjorde var god. Fan vad man kan  drömma lustiga saker .

som en annan gång då drömde jag att jag var på jobbet och en kollega flög på mig och ville mörda mig. kNASIGT VÄRRE


Just nu sitter jag och grubblar över en del saker, på tal om grubbla jag börjar bli van.
jag inser bara mer och mer att dom flesta är monster och inga människor.



Från och med nu kommer jag inte låta vem som helst komma mig nära
Det handlar inte om att vara elak, utan om rädsla för tro mig jag är RÄDD
Rädd för att bli sårad, rädd för att bli utnyttjad, rädd för att få en kniv i ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0