Jag vill sova

Fast dock så får inte lilla jag gå och sova igen :(. Sist jag sov ut var i lördags men då hade jag ju varit ute dagen innan så det räknas inte



vet inte vad det är med mig, men jag saknar både min syster och bror. Syster som inte ens bor i Sverige utan i
schweiz. Ett underbart land med min natur och nöjen, minns när jag var där första gången. Jag tappade hakan och kände mig så liten. När jag gick på stan och personer frågade vart jag kom ifrån och jag sa att jag kom från Sverige. Då lyste dom upp och ville ge massa rabatt och så sa dom I love Sweden. En kille hade tydligen sagt att jag inte såg svensk ut fast de får jag faktiskt höra rätt ofta. "Ja ser väl inte typisk svensk ut"





Ska jobba ikväll, med Erik tror jag . Bara han inte sjunger en ny låt som jag får på huvudet . Slutar vid 21.15 . Och i morgon får jag sova ut, jag får sova ut åhhhhh jag är så glad för det hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0